Benelli M2 Comfort – ΠΛΗΡΗΣ ΔΟΚΙΜΗ

Σύστημα μείωσης ανάκρουσης με σινεμπλόκ, αφαιρούμενο πέλμα με το χέρι

Προσφορά με τα «ούλα» της!

Προϊδεασμένος αρνητικά…
Δεν είμαι λάτρης των Benelli. Αν και είναι καραμπίνες – best seller στην Ελλάδα, πάντα το ότι απαιτούν καλό κράτημα / σωστή επώμιση για να οπλίσουν μου προκαλούσε αποστροφή. Και το ότι δεν λερώνουν το μηχανισμό με τη λειτουργία αδρανείας που έχουν, αν και αποτελεί πλεονέκτημα, με έβαζε πάντα σε σκέψεις για το αν τελικά απευθύνονται σε «τσαπατσούληδες» ιδιοκτήτες που βαριούνται να καθαρίσουν το όπλο τους.

Η έκπληξη
Μόλις έπεσε στα χέρια μου μια Benelli M2 Comfort TL που αγοράστηκε πρόσφατα από φίλο. Τρωγόμουν να τη δοκιμάσω, αφού ήταν ένα από τα λίγα όπλα που του είχα προτείνει ως καλές αγορές! Ο λόγος; Μείωση τιμής από τα 1500+ στα 1070 ευρώ από τον Έλληνα αντιπρόσωπο (ΚΥΡΓΙΑΣ). Εντυπωσιακή πτώση στην τιμή για ένα αυτογεμές αναφοράς (για ορισμένους). Πρακτικά παζαρεύεται πλέον και κάτω από τα 1070!

Πρώτες εντυπώσεις
Το όπλο αυτό προσφέρει πραγματικά πολλά, για σχετικά λίγα:

  • Πλήρες σετ συσφίξεων (τσοκ), 5 συνολικά Benelli Crio, με κύλινδρο, βελτιωμένο κύλινδρο, μισό, βελτιωμένο μισό και φουλ. Η χαρά του δοκιμαστή.
  • Πλήρες σετ φλαντζών αλλαγής κλίσης κοντακίου για πάνω, κάτω, δεξιά, αριστερά. Άριστα 10 και εδώ.
  • Κλειδί τσοκ
  • Σκόπευτρο οπτικής ίνας

Τεχνική περιγραφή – τα βασικά

  • Έχουμε να κάνουμε με ένα 12άρι όπλο αδρανείας, με τον κλασσικό (πλέον) μηχανισμό της Benelli. Ένα σκληρό και κοντό ελατήριο συμπιέζεται από την δύναμη του πυροβολισμού και εκτινάσσει το κλείστρο προς τα πίσω. Το κλείστρο επανέρχεται με τη δύναμη ενός μακρύτερου και μαλακότερου ελατηρίου. Καθαρός μηχανισμός που δεν έρχεται σε επαφή με τα κατάλοιπα καύσης.
  • Σύστημα μείωσης ανάκρουσης με σινεμπλόκ, αφαιρούμενο πέλμα με το χέρι

    Σύστημα μείωσης ανάκρουσης με σινεμπλόκ, αφαιρούμενο πέλμα με το χέρι

    Η Μ2 έχει συνθετικά κοντάκι και πάπια (ξυστός ή χειροφυλακτήρας). Το κοντάκι περιλαμβάνει το σύστημα μείωσης ανάκρουσης Comfort (γνωστό και ως ComforTech) στη συγκεκριμένη έκδοση, δηλαδή ένα πολύπλοκο σινεμπλόκ (silent block) ενσωματωμένο μέσα στο κοντάκι. Η Benelli ανακοινώνει μείωση στην ανάκρουση μέχρι και 48%.

  • Η βάση είναι από αεροπορικό αλουμίνιο.
  • Η κάνη είναι κλασσικά από χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα, χρωμιωμένη εσωτερικά, με ποιοτική βαφή και τα στοιχεία πάνω της είναι «χτυπημένα».
  • Το εργοστασιακό βάρος ανακοινώνεται στα 3,250Kg.

Τεχνικές λεπτομέρειες
Η ονομαστική διάμετρος του αυλού της κάνης είναι τα 18,4mm, μια πολύ καλή διάσταση για όλα τα φυσίγγια, αφού κατά κανόνα δίνει σωστή συγκέντρωση και ταχύτητα χωρίς υπερβολικό λάκτισμα.

Το περιστροφικό κλείστρο διαθέτει έναν εξολκέα.

Ο μηχανισμός αδρανείας δεν είναι συγκεντρωμένος στο εμπρός μέρος, αλλά το ελατήριο επαναφοράς του κλείστρου κρύβεται μέσα στο κοντάκι, βελτιώνοντας το ζύγισμα του όπλου (και δυσκολεύοντας τη λίπανση / καθαρισμό).

H μεγάλη αποθήκη φυσιγγίων προσθέτει λίγο βάρος και δυσκολεύει το καθάρισμα...

H μεγάλη αποθήκη φυσιγγίων προσθέτει λίγο βάρος και δυσκολεύει το καθάρισμα…

Η μεγάλη αποθήκη φυσιγγίων επίσης δυσκολεύει το καθάρισμα στο εσωτερικό και τη λίπανση της, αν και ο αποστάτης (που την επαναφέρει στα νόμιμα 2+1) αφαιρείται σχετικά εύκολα.

Η αεριζόμενη και υπερυψωμένη ρίγα είναι φαρδιά στα 8mm.

Η κάννη και τα τσοκ είναι κρυογεννή, δηλαδή έχουν υποστεί κρυογονική κατεργασία μείωσης εσωτερικών πιέσεων του υλικού τους (κάτω από τους −190°C), κάτι που δίνει πλεονέκτημα στην ομοιομορφία της δομής του υλικού, τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο.

Τα 1370bar πίεσης δοκιμής της κάνης είναι εντυπωσιακά, αλλά και πάλι φαντάζουν φτωχά μπροστά στα 1630 της Fabarm XLR. Όπως πάντα, εχθρός του καλού το καλύτερο…

Τα 5 εσωτερικά τσοκ έχουν μήκος 7cm και μέτρησα την τελική εσωτερική διάμετρο τους στα:

  • 18,4mm για τον κύλινδρο (0 σύσφιξη, σε σχέση με την ονομαστική διάμετρο κάνης)
  • 18,1mm για τον βελτιωμένο κύλινδρο (0,3 σύσφιξη)
  • 17,8 mm για το μισό (0,6 σύσφιξη)
  • 17,6 mm για το βελτιωμένο μισό (0,8 σύσφιξη)
  • 17,3 mm για το φουλ (1,1 σύσφιξη)

Φινίρισμα – Συναρμογή
Το σχήμα του M2 είναι όμορφο, ιδιαίτερα αν σας αρέσει το στυλ «μιλιταίρ». Η υψηλή τιμή του όπλου φαίνεται στο εκ πρώτης όψεως ποιοτικό «βάψιμο» της κάνης, αλλά και στην συναρμογή των μερών μεταξύ τους. Τα Benelli δεν έγιναν τυχαία best seller.

Σκαλίσματα και ζωγραφιές δεν υπάρχουν. Ούτε ξύλινα μέρη. Όπως έχω αναφέρει πολλάκις και παλαιότερα όμως, δεν σκοτώνουν αυτά, αλλά ο σωστός συνδυασμός φυσιγγίου – τσοκ – κάννης. Τα πλαστικά μέρη φαίνονται γερά και ποιοτικά.

Ελλείψεις

  • Θα ήθελα σε ένα τόσο ακριβό όπλο να υπάρχει και η συνοδεία πλαστικής βαλίτσας. Στα 1070 ευρώ όμως μιλάμε για πταίσμα και όχι πλημμέλημα…
  • Κάτι που δεν μου άρεσε ήταν η ανυπαρξία «αναμονών» για διόπτρα. Είναι παράνομη, το ξέρω, αλλά αν (με το καλό) επιτραπεί κάποτε θα ψάχνουμε για ειδική βάση χωρίς λόγο, ή θα επισκεφτούμε οπλουργό. Δύο έτοιμες τρύπες με πάσο και πλαστικές ταπούλες (ή 4 εγκοπές) στη βάση δεν κοστίζουν και τόσο – νομίζω!
  • Βρήκα το manual απλοϊκό και ελλιπές σε κάποια σημεία. Λεπτομέρεια για κάποιους, σημαντικό κομμάτι του όπλου για άλλους. Ανήκω στη δεύτερη κατηγορία.
  • Το οπτικό σκόπευτρο έπρεπε να είναι λίγο μακρύτερο για να είναι πιο φωτεινό.

Συντήρηση – Ρύθμιση
Έχοντας διαβάσει αρκετά forum και τεχνικές συμβουλές από ειδικούς στα Μ2, τα Benelli είναι όπλα με καθαρή λειτουργία, αλλά προτιμούν να ρίχνουν καλά λαδωμένα. Όπως προτείνω πάντα, καλό είναι ο μηχανισμός να λαδώνεται με ένα πολύ λεπτό στρώμα λαδιού αυτοκινήτου – κάνει εξαιρετική δουλειά και μπορεί να αγοραστεί παντού…

Ένας καθαρισμός της κάννης ανά μερικές χιλιάδες φυσίγγια επιβάλλεται, λογικό είναι! Πολύ πιο συχνά αν ρίχνουμε μονόβολα.

Φυσικά καθαρίζουμε και λαδώνουμε εκ νέου το όπλο μόλις το παίρνουμε από το κατάστημα.

Το κερί αυτοκινήτου προστατεύει ικανοποιητικά την εξωτερική «βαφή» της κάνης.

Ρυθμίσεις δεν χρειάζονται στο συγκεκριμένο όπλο.

Κάποιοι βάζουν πιο σκληρό ελατήριο στην Μ2 για να αποφύγουν τυχόν εμπλοκές. Το ελατήριο μου φάνηκε κι εμένα υπερβολικά μαλακό, αλλά δεν δημιούργησε κανένα λειτουργικό πρόβλημα όσο είχα το όπλο στα χέρια μου. Πιθανολογώ ότι σε έναν αδέξιο χειρισμό του μοχλού όπλισης ή κάτι αντίστοιχο ίσως προκαλέσει εμπλοκή.

Μακροζωία – Αξιοπιστία
Απλά παροιμιώδης. Από τους πιο δοκιμασμένους μηχανισμούς παγκοσμίως, χρησιμοποιείται ευρέως σε σχολές σκοποβολής, χώρους ενοικίασης κυνηγετικών όπλων του εξωτερικού, και όχι μόνο. Με σωστή συντήρηση και αραιές επισκέψεις στον οπλουργό είναι όπλο για εκατοντάδες χιλιάδες φυσίγγια, χωρίς ίχνος υπερβολής.

Σε πραγματικές συνθήκες
1. Κάποιοι ιδιοκτήτες Μ2 διαμαρτύρονται ότι γεμίζει εύκολα αμυχές – δεν μπορώ να πω πως το διαπίστωσα κι εγώ.

2. Το βάρος στα 3,250Kg (που επιβεβαίωσα με δική μου ζυγαριά) είναι κανονικό για ένα MAGNUM. Σίγουρα δεν μιλάμε για το τέλειο στο «περπατητό» κυνήγι, αλλά δεν μπορεί να θεωρηθεί βαρύ όπλο.

Εξαιρετικό ζύγισμα, ακόμα και στην έκδοση με τη μεγάλη αποθήκη φυσιγγίων

Εξαιρετικό ζύγισμα, ακόμα και στην έκδοση με τη μεγάλη αποθήκη φυσιγγίων

3. Το ζύγισμα είναι καταπληκτικό, ακόμα και στην έκδοση με τη μεγάλη αποθήκη, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία.

4. Το πέλμα στο κοντάκι επιτρέπει γρήγορη προσθαφαίρεση χωρίς βίδες – Ό,τι πρέπει για να κρύψουμε μέσα σπινθηριστή, αγκίστρι, χάπι καθαρισμού νερού ή κάτι αντίστοιχο… Πραγματικά χρήσιμη λεπτομέρεια.

5. Η σκανδάλη δεν έχει πολύ κοντή διαδρομή αλλά είναι εύκολη και ελαφριά στο τράβηγμα, κάτι σύνηθες για Benelli. Ο μηχανισμός σκανδάλης ενεργοποιείται στα 22Ν όπως μέτρησα, δηλαδή στο 69% του βάρους του όπλου. Είναι ποιοτικά όπλα, όπως και να το κάνουμε – η ελαφριά σκανδάλη είναι ένα πολύ ωραίο χαρακτηριστικό τους.

6. Η λαβή στο χειροφυλακτήρα είναι ευχάριστα λεπτή και βολική για το μέσο χέρι, γιατί δεν κουβαλάει μέσα της μηχανισμό. Αυτό κάνει τον χειρισμό του Μ2 αρκετά ευχάριστη εμπειρία.

7. Το άνοιγμα του κλείστρου είναι απολαυστικά εύκολο, λόγω του μαλακού ελατηρίου.

8. Όπως σε κάθε καραμπίνα αδρανείας, ο μηχανισμός είναι καθαρός. Δυστυχώς όμως δεν λύνεται αρκετά εύκολα σε όλα τα σημεία του.

9. Το λάκτισμα είναι σαφώς πιο δυνατό στις ελαφριές γομώσεις σε σχέση με τις σύγχρονες καραμπίνες αερίων, αφήνοντας ένα χαρακτηριστικό «τσίμπημα» στον ώμο. Σε μεσαίες προς βαριές γομώσεις το σύστημα Comfort κάνει πολύ καλή δουλειά, και δεν αφήνει την ανάκρουση να γίνει ενοχλητική σε καμία περίπτωση. Θα ήταν πραγματικά ανόητο να κάνουμε «οικονομία», αγοράζοντας την έκδοση χωρίς το σύστημα Comfort – αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ παραπάνω! Με το «ελαφρύ» κλείστρο στο άνοιγμα και το «αμορτισέρ» λακτίσματος μέσα στο κοντάκι το Μ2 φαντάζει σαν ιδανική επιλογή για αρχάριους, αλλά και κοπέλες που θέλουν ένα καλό όπλο για να ξεκινήσουν…

10. Η MAGNUM θαλάμη των 76mm είναι πρόβλημα για όσους θέλουν να χρησιμοποιούν πολλά ατσάλινα σκάγια, αφού αυτά έχουν ιδιαίτερα μειωμένη ισχύ πυρός και χρειάζεται να βάζουμε τα SUPERMAGNUM των 89mm. Ευτυχώς όμως δεν είναι (ακόμα) υποχρεωτικά στην Ελλάδα –ας ελπίσουμε ότι αυτό θα συνεχιστεί. Όπως και να έχει, η κοντή θαλάμη δίνει καλύτερες συγκεντρώσεις, κι έτσι τα 76mm θεωρούνται από πολλούς πλεονέκτημα.

11. Τα πλαστικά μέρη και η όλη εμφάνιση φωνάζουν ότι πρόκειται για ένα Heavy Duty όπλο, ιδανικό για κυνήγι υδροβίων – αυτή είναι άλλωστε και η χρήση του από τους περισσότερους αγοραστές παγκοσμίως.

12. Το γέμισμα της αποθήκης φυσιγγίων φέρνει μεγάλη αντίσταση στον αντίχειρα, σε βαθμό που με παραξένεψε – τόσο που το έψαξα στο internet για να ανακαλύψω ότι είναι κλασσικό τερτίπι των Μ2… Από τα σοβαρά μειονεκτήματα και ενοχλητικά χαρακτηριστικά του όπλου κατά τη γνώμη μου.

13. Το άδειασμα είναι απολαυστικά εύκολο, όπως στις περισσότερες καραμπίνες, μου έλλειψε όμως το «speed loading» της Browning στο γέμισμα.

14. Δοκίμασα από σκοπευτικά φυσίγγια των 28gr μέχρι δράμια, χωρίς να διαπιστώσω καμία δυσλειτουργία ή εμπλοκή. Μου άρεσε αυτό, μου άρεσε πολύ… Ότι παλιό ή καινούριο φυσίγγι κι αν το τάιζα, τα αποτελέσματα στην πυροδότηση, την απόρριψη κάλυκα και την επαναγέμιση ήταν άψογα.

15. Δοκίμασα τη συγκέντρωση με φουλ τσοκ στα 40 μέτρα, με 19°C και 90% υγρασία, ρίχνοντας Lambro ΜΠΛΕ Νο5, 34g «υψηλής πίεσης». Την κατανομή των σκαγιών θα την χαρακτήριζα απλά «καλή»: Η μεγάλη μάζα των σκαγιών έμεινε σε έναν κύκλο 75cm, αλλά βρήκα και αρκετά σκάγια σε ευρύτερο κύκλο διαμέτρου 1,5m. Έχω δει και καλύτερα – η κρυογεννής κάνη και το τσοκ δεν έδειξαν το θεωρητικό πλεονέκτημα τους εδώ. Θα πρότεινα να αγοραστεί ένα ποιοτικό, μακρύτερο, έσω – έξω τσοκ για τις ΠΟΛΥ μακρινές βολές, αν κάνουμε τέτοια χρήση στο όπλο.

Συμπεράσματα

  • Η Μ2 στην παλιά τιμή των 1565 ευρώ δεν είχε καμία ελπίδα απέναντι στα φτηνότερα Browning Maxus και Fabarm XLR, όπλα – ναυαρχίδες τελευταίας τεχνολογίας. Αντιμετώπιζε επίσης ισχυρό εσωτερικό ανταγωνισμό από το κάπως ακριβότερο, αλλά πολύ πιο εξελιγμένο Benelli Vinci.
  • Κρίμα κι άδικο που η έκδοση για αριστερόχειρες παραμένει πολύ ακριβή.
  • Με την προσφορά των 1070 ευρώ (τιμή καταλόγου), εκτός από ποιοτικό προϊόν, φαντάζει και σαν μια δελεαστική αγορά – ιδανικό όπλο για έναν αρχάριο ή αρχάρια με σχετικά βαθιά τσέπη. Έρχονται και τα Χριστούγεννα πότε πότε…
  • Θα το αγόραζα προσωπικά; Εμφανισιακά μου αρέσει πολύ και ο μηχανισμός της φαίνεται άψογα κατεργασμένος, αλλά θα πω άλλη μια φορά όχι στο όπλο αδρανείας. Αν μη τι άλλο, είμαι αριστερόχειρας και δεν μου αρέσουν οι «τιμητικές διακρίσεις»…

Σχόλια

Σχόλια


Comments

Benelli M2 Comfort – ΠΛΗΡΗΣ ΔΟΚΙΜΗ — Χωρίς σχόλια

  1. Πολυ καλο και πληρες το αρθρο κυριε Ραξη.Ας μου επιτραπει μονο μια παρατηρηση,η κανη της Μ2 δεν εχει υποστει κρυογεννη διαδικασια παρα μονον τα τσοκ της.
    φιλικα Μανος.

    • Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

      Ποια είναι η πηγή σας; Ό,τι κι αν διάβασα, ακόμα και το αμερικάνικο site της Benelli, δηλώνει την κάννη ως κρυογεννή. Πιστεύω πως είναι – δεν έχει κανένα τρομερό κόστος σαν διαδικασία…

      Όπως και να έχει πάντως, η συγκέντρωση σε μακρινές αποστάσεις πάσχει.

  2. Επανερχομαι λοιπον,στο σαιτ της Benelli (www.benelli-arms.com),
    μπορουμε να δουμε ολα τα οπλα της εταιρειας,αυτα που εχουν crio καννες
    αναφερεται μαζι με αλλα χαρακτηριστικα του οπλου σαν crio system ακριβως
    κατω απο την φωτογραφια του οπλου,πραγμα που ερχεται να επιβεβαιωσει αυτο που αποτελει κοινη γνωση στους benelli funs οτι η μ2 δυστηχως δεν εχει crio κανη,εξαλου και στο manual του οπλου δεν αναφερεται κατι τετοιο.Οσο αναφορα τις συγκεντρωσεις σε μακρινες αποστασεις με διαφορες κανες,τσοκ,φυσιγγια κτλ ειναι τεραστιο θεμα ,εχουν γινει μαχες επι μαχων πανω σε πληκτρολογια (και οχι μονο) σε πολλα σαιτ και συμπερασμα δεν
    εχει βγει.Μαλλον ισχυει το (περι ορεξεως…)
    φιλικα
    Μανος.

    • Kύριε Μάνο,
      μου κινήσατε αρκετά το ενδιαφέρον για να ψάξω βαθύτερα το θέμα κρυογεννές στην Μ2 και βρήκα… Έναν μικρό χαμό:

      1. Βρήκα crio τσοκ που δεν είναι πραγματικά κρυογεννή (μάλλον δεν εισάγονται στην Ελλάδα).

      2.Οι κάννες είναι κι αυτές αμφιλεγόμενες, με αντίθετες απόψεις για το τι συμβαίνει – ιδού ένας σύνδεσμος που εμφανίζει την κάννη της Μ2 ως κρυογεννή, από το επίσημο site της BenelliUSA…

      http://www.benelliusa.com/innovations/crio-system.php

      Όπως και να έχει το πράγμα, το αποτέλεσμα (η κατανομή των σκαγιών) μετράει – στα τσοκ έχουμε κάνει ήδη διπλό αφιέρωμα που εξηγεί αρκετά πράγματα…

      http://www.amynastospiti.gr/tsok-i-sysfiksi-leiokannou-oplou-mageia-i-epistimi-meros-a/

      http://www.amynastospiti.gr/tsok-i-sysfiksi-leiokannou-oplou-mageia-i-epistimi-meros-v/

      Συνεχίστε να στέλνετε τέτοια σχόλια – χρειαζόμαστε αναγνώστες σαν κι εσάς!

  3. Ένα όπλο κρίνεται ως όπλο που «βγάζει» ντουφεκιές ή κοινώς «σκοτώνει» από το πόσο εύκολο είναι να βρεις το φυσίγγι που του ταιριάζει, πόσο ποιοτικές είναι οι κατανομές του και τέλος πόσο αυτές διατηρούν τα ποσοστά και την ποιότητα τους στις αποστάσεις πέραν των 35 μέτρων. Η Benelli και έχω δοκιμάσει αρκετες (φίλων) από τα πρώτα μοντέλα 121-123 στην centro & την Super sport, γενικώς δεν είναι το δυνατό τους σημείο, είτε με τσοκακια είτε με standart κάννες. Αυτά ισχύουν και για άλλες κάννες, πχ. browning hunder gold με αυλό 18.85 ε προσωπικά με νορμαλ φυσίγγια 32-34 γρ ντουφεκιά που να τηρεί τα στάνταρτ δεν βρήκα, αναπαύεται στον οπλοβαστό. Τώρα γιατί πουλάει, γιατί έχει έναν αξιόπιστο μηχανισμό, αλλά σε καμμία των περιπτώσεων ποιο αξιόπιστο στις κακουχίες από τον μηχανισμο αερίων της σειράς Α300, γιατί έχει μια πολύ μινιμαλιστική πάπια σε σχέση με τις αερίων, και γιατί ελάχιστοι το ψάχνουν για βολές πάνω από 35 μέτρα, αυτοί που το ψάχνουν και στους τόπους που το ψάχνουν (βαλτους-φασαδες κλπ) δεν τις προτιμάνε. Δεν ξέρω με άλλα τσοκάκια κλπ τι θα γίνει αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα, και ναι έχουν γίνει απειρες αντιπαραθέσεις για αυτό το θέμα. Αλλά ας σκεφτούμε γιατί δεν γίνανε για τις «ντουφεκιες» της beretta, Franki, fabarm, καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει.

    • Όλα τα όπλα σκοτώνουν – και το κάνουν καλά, αρκεί να μην έχουμε παράλογες απαιτήσεις, όπως να ζητάμε τέλεια κατανομή και μεγάλη ισχύ πυρός στα 32g με αυλό 18.85… Αφιέρωμα σε μήκη και διάμετρο κάνης έχουμε κάνει αναλυτικό και μπορείτε να το διαβάσετε εδώ:
      http://www.amynastospiti.gr/ti-mikos-kai-ti-diametro-avlou-kannis-na-dialekso/

      Το να λέμε ότι το Χ όπλο κάνει καλή ντουφεκιά και το Ψ κακή είναι λιγάκι απόλυτο και κοντόφθαλμο, δεν έχει καμία επιστημονική εξήγηση και φυσικά καμία απόδειξη. Μιλάμε πάντα για μια πολυπαραγοντική εξίσωση, στην οποία (χονδρικά, για να πάρουμε μια τάξη μεγέθους) το φυσίγγι κάνει το 50% της δουλειάς, το τσοκ το 40% και το 10% μένει στην κάνη. Φυσικά έχουμε ασχοληθεί ήδη με τον μύθο – σχετικό άρθρο εδώ:
      http://www.amynastospiti.gr/vlitikos-mesaionas/

      Έχουμε δει εκπληκτικά αποτελέσματα (και) από Benelli στα 35+ μέτρα, αλλά όχι με εργοστασιακό τσοκ – εκεί τα καλά aftermarket παίζουν σε άλλη κατηγορία…

      Για τα τερτίπια του μηχανισμού αδρανείας αφιερώσαμε 2 ολόκληρα άρθρα…
      http://www.amynastospiti.gr/benelli-click/
      http://www.amynastospiti.gr/mixanismos-adraneias/

      Σε ποιον δεν αρέσει η Α300 άραγε;

  4. Είμαι κάτοχος m2 δεν έχει crio κανη μόνο τσοκ… έχει το criocomfort και το rafaelo crio κανη αναγραφεται στις κανες όταν είναι crio (criobarel) και οσο για τη γέμιση αν βγάλεις το μειωτηρα έχει μία ασφαλεια μεσα που πιέζει το ελατήριο το οποία την έχω αφαιρέσει δεν υπάρχει λόγος να είναι πιεσμένο το ελατήριο αποθηκης…

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *